Friday, January 18, 2008

Dramatik i tvättstugan

Jag lyckades sno tvättstugan... =)
fast lyckan varade i en timma..
När jag nu var nere för att hänga upp den hade ena maskinen stannat..
Felkod 04E.. kontakta ansvarig.. URK!

Jag ringde genast till felanmälan och fick till svar att ändå pilla på maskinen för att försöka få ut tvätten, fastän det stod klart och tydligt på affischen på väggen att man inte skulle göra annat än att ringa på hjälp...

Jag pillade och slet i luckan... knappade och höll på...
Inget kunde få mig att nå de stackars blöta kläderna därinne..

Jag fick ringa igen och nu väntar jag på samtal från teknikjouren... Späningen stiger! Vad ska ske... ?
Återkommer med alla detaljer....

2 comments:

Bessie said...

så har min tvättmaskin gjort några gånger också men jag vet inte vilken felkod det var.....Mitt tips är att hålla in start knappen tills maskinen har snabbmatat sig igenom alla tvättstegen och öppnar luckan

Ha det gott vännen

/Isa

Aurum said...

Jag försökte hålla in den knappen.. men det hände inget..
Jag klickade på strömbrytare och försökte bända upp dörren..
Det var bara att koppla in en handy man!