Monday, March 15, 2010

Helgen o lite så...

I fredags kom ett härligt avbrott i jobbvardagen med studiedag. Vi hade först en föreläsning om lärande samtal. Det är lite likt det jag läst om i min kommunikation o konflikthanteringskurs, men ändå lite kul att få en uppfräschning av det.
Sedan diskuterade vi höstens fritidsaktiviteter. Vi har workshops för eleverna och nu ska det ändras och organiseras om.

När vi jobbat och varit duktiga tog vi oss till en kollega där vi hade lite tapas-knytis och festligheter. Jättekul! En del av oss drog vidare till stan och det gjorde jag.. Höjdpunkten var nog när jag dansade med en klädbetjänt. Ni vet en såndär rockhängare.. :)
Blev ändå en ganska tidig kväll. Klockan 1 var jag hemma..

Lördagen tog jag sovmorgon.. Sedan en sväng på stan och så planera lite jobb.
Schlagerkväll hos K där Salem inte alls vann. :( Tyckte dock att det förstörde lite med Björn Gustavsson...
Efter det tog jag mig till min gamla örebrovän M och hennes sambo där också P och J var. En jättebra avslutning på kvällen blev det och vi rundade av vid 3-tiden...

I söndags la jag in en annons på lägenhet för nu är jag så trött på detta! Har fått 6 svar som jag ska sålla igenom i kväll.. Tackade nej till den andra jag skulle titta på.. Kändes inte så bra.. Dessutom blev en tjej våldtagen just på den gatan i förrgår... Huvva!

Nu blir det snart middag. Kyckling i jordnötssås :)

2 comments:

Anonymous said...

Klok av dig att kolla upp med lägenhet. Jag håller tummarna för dig! Kram Mamma :)

Anonymous said...

Hej Jag har aldrig dansat med en klädbetjän på min tid var det kvastdans för hela slanten kramar Morfar