Sunday, February 17, 2008

Maskerad

Igår var det fest. Det var riktigt trevligt! Kul kul!
Först blev det lite mat och sedan lektes det lekar. Bland annant norsk kareoke. Det är så roligt.
Jag sprang runt hela fredagseftermiddagen och letade outfit. Jag hittade en tyg som jag sydde en liten kappa av och en väska och mössa. Men jag letade ihjäl mig efter sprayfärg. Men förgäves.. Jag fick gå utan färg i håret.. men jag satsade på volym istället. Touperade en hel del..
Folk fick fatta ändå vem jag var.

Det var så spännande att se vad alla andra hade klätt ut sig till.. Men det blev något av ett antiklimax när cruella de ville nummer 2 steg innanför dörren.. Suck! Någon annan hade tänkt som jag! Hon hade hittat färg att ha i håret, men min outfit var nog bättre...



Här försöker jag se lite elak ut. Komma in i karaktär.. Vet inte om jag lyckas... :)

No comments: