Saturday, May 24, 2008

Jeanne D'arc i linkan

I Linköping bodde vi i en sliten skola... Vi fick tränga ihop oss i ett skyddsrum/pingisrum..
Som ni förstår var där ortoligt bra luft!
Jag fann snabbt min plats och blåste upp min madrass..

och så packades all dekor in och börjades monteras och skådisar sminkas och soundcheckas
Duscha hann jag faktiskt med innan det var dags att spexa...
Jag hade besök av bror, syster och 3 vänner varav en med sambo... Så det var 6 glada typer som var kul att träffa igen!

Det var en liten fest efteråt som tyvärr inte var så mycket att ha, men det var kul att 4 av de 6 stannade och ville festa med sliten mig...
Jag fick presentar av mina syskon också.. försenade födelsedagspresenter..
En supersnygg väska, ett fint och skönt linne, ett fantastiskt rouge, scrapbookgrejor inför min kommande resa och trosor från victorias secret... (det är något lyxigt som jag verkligen velat ha nån gång i livet och nu har jag tre!!)

Den snygga födelsedagsväskan! :D

Men jag fick tyvärr ingen warrior-dress... :(
Haha... känn dig träffad du som kan fixa sånt men inte gjorde det!
Närå,, jag klarar mig utan.. fast det hade onekligen varit rätt kul..

No comments: