Saturday, May 24, 2008

Födelsedagskalas

Våren har rusat iväg!

Det har varit plugg och dans och spex och fest och ytterst lite nattsömn.. :) men roligt har jag haft!

Vi ska väl börja nånstans kring den 27 april... Då blev jag officiellt näsan gammal.. ;)
Mina dansvänner bjöd hem mig på surprisefest...
Där bjöds på marängsviss och drink och så fick jag finfina paket :D
En vibrerande badanka.. för nöjdesbruk så att säga.. och två sugrör med snoppar på.. Den ena snoppen var rosa och fin var en sådan som skulle dekorera sugröret.. så man kan byta sugrör och stoppa på den på andra... Den andra snoppen var ådrig och i glow-in-the-dark- material... den sög man direkt ur toppen på så att säga.. De drack jag ur hela kvällen..
Badankan står nu på min badkarskant..



Det var svinkul och vi lekte dumma lekar och sjöng ur singstarmickar utan singstar.. Mycket lyckat!

Kårkväll blev det också och där träffade jag spexvänner så det blev lite efterfest i spexlokalen där det sjöngs för mig!

No comments: