Monday, April 21, 2008

Premiärbankett

Premiären gick alldeles utmärkt!
Det var massa drag på publiken :D

Ingen gjorde bort förutom en... Det får inte vara något under bältet i spex för då kan det lätt spåra ur.. men under en omstart fick en utav skådisarna för sig att utbrista : "I let you whip me if I misbehave"
Publiken drog efter andan och ropade sedan gemensamt : SKAM!

Se var det bankett.. Jättegod mat och sedan dans med ett live-storband :D
Dansade runt med min vän och tillika förra årets koreograf. Det var superkul!

Det blev också ett snabbt besökpå kåren där jag minglade runt med min kilt..
Avsltningen skedde i spexet festlokal i kulvertarna i skolan..
Vid 5 beslöt jag mig för att kollapsa i sängen..

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Perfume, I hope you enjoy. The address is http://perfumes-brasil.blogspot.com. A hug.