Thursday, April 17, 2008

Premiärfest!

På lördag vankas det spexpremiär. Det är nästan det enda jag tänker på just nu.. det är spex hela tiden.. Man har tur om man kommer hem innan 12 på nätterna.. Men himla kul är det!!
Fast det är tröttsamt att man ska hinna med lite annat i livet.. såsom de triviala studierna och att äta.. Att få tillräckligt med sömn har jag nog slutat försöka med... :P

På lördagskvällen är det premiärbankett. Då ska man ha kavaj/högtidsdräkt på sig.. vår högtidsdräkt är ju kilten.. Men jag har våndats över festtoppen. Jag har ju ingen sprakande festblus... Åkte upp på stan igår med min tomma plånbok för att leta.. men jag hittade inget.. Det finns mycket fint.. men det är ju ofta klänningar och tunikor som gäller nuförtiden..
Det slutade med att jag köpte tyg så nu har jag stt en partytop.. men jag vet inte riktigt om jag ska ha den på mig.. får gå runt i den hemma och känna efter tror jag...

Men kul ska det bli på festen iaf!

No comments: