Thursday, April 17, 2008

Shopping

Jag har nyligen inhandlat min resa till kina :D Ska bli grymt spännande!
Men måste fixa massa med visum nu.. Har blivit lite nya regler för att åka dit så den måste planeras lite mer i detalj än vad vi först tänkt.. Men det ska nog gå..

Har även inhandlat ett par snygga sneakers efter att a letat i ett år efter prisvärda (alltså billiga), snygga och sköna sådana.. helst inte i tyg.. Men har verkligen gått bet varje gång jag letat.. Nu hittade jag ett par snygga, men de kostade 700 kronor.. det var lite dyrt egentligen.. Men jag hittade ju inga andra och de var väldigt fina och sköna..
Många komplimanger har jag fårr för dem så jag är nöjd! :D

Har även inhandlat en tunika, en klänning , en hög kjol som äntligen passade min kroppsform (såå himla fin) och en bikini..

Nu är jag, som ni kan förstå, pank!

No comments: