Saturday, April 14, 2007

Tandkäm på fettet

Har gått på reklamerna..
Genom en kräm ska låren få sig en uppstramning och bli slätare.. Det är tydligen nån typ av ämne som ska få fart på förbränningen där man masserat...
Idag efter mitt träningspass beslöt jag mig för att prova produkten.

Efter att ha gojsat in mig i den rosa cremen började något hända. Förbränningen satte igång. Det var som att ha haft tandkräm eller något med menthol på benen. Det brände men jag visste inte om det var varmt eller kallt... Denna känsla höll i sig i minst en timme efteråt.
Undrar om det är värt att prova smeta på tandkräm eller smält halstablett?
Nu ska jag enligt förpackningen smörja in mig varje dag med detta... Om jag nu står ut med denna underliga kall-eldiga känsla..
Undrar förresten om det är en god idé att smörja in sig innan träningen så att man liksom får dubbelt med förbränning?...
Lite olustigt kändes det.. men å andra sidan så verkar det ju göra något med låren.. Frågan är bara vad?
Får väl se om det slutar i välsvarvade ben, ben med kallbrand eller ben flammiga av skållning..

No comments: