Tuesday, March 18, 2008

ajaj!

Häromdagen när jag skulle vara duktig och koreografera litegrann till spexet så gled jag alldeles smidigt runt på parkettgolvet i vardagsrummet... Och då... AJ!
En sticka letade sig in i stortåns trampdyna.. Det var inte skönt..
Dränkte foten i alsolsprit som kändes alldeles för svag. det sved inte alls..
Letade fram en pincett.. men stickan satt kvar...
Letade fram en annan pincett.. Lirkade ett tag.. Efter typ 20 minuter fick jag äntligen ut stickan..
Jag som hade varit så duktig och inte panikat såg nu i skräck att stickan jag trodde varit 3-4 mm var egentligen närmre tre centimeter! Blev definitivt lite skärrad efter det och vräkte på mer alsolsprit... Har fortfarande ont när jag går...
Nu oroar sig den lilla paranoida räkan för både stelkramp och blodförgiftning..

No comments: