Saturday, March 15, 2008

Urk!

Nej. Nu är jag lite besviken..
Charlotte Pirrelli?!

Kan vi inte ta och slopa den där expertjuryn som gjorde det rätt jobbigt för de andra artisterna att ta sig förbi Charlotte?
Så himla förutsägbart att hon vann. Den låten var ju inge kul.. den var halvbra och hon kändes inte helt laddad när hon uppträdde. Linda hade varit bättre. Hon gav ju i all fall en hel del.
Jag tyckte att tvillingarna eller sanna skulle ha vunnit.. Och folket röstade ju faktiskt på henne så det var ju trist att juryn hade fixat segern till charlotte...
jaja.. det är väl inte hela världen.. Men bara för att hon vunnit en gång är det ingen garanti för att hon ska vinna igen.. hoppas de fattar det..

Som tur är går jag lätt vidare i mitt liv och deppar inte ihop för att en översminkad blondin vinner.. :)

Nu har jag koreograferat min näst sista dans i spexet och skall lära ut den imorgon.. Snaaart behöver jag inte dra fram mer fantasi.. Ganska svårt när man ska göra så mycket på så kort tid. känns som att man står och trampar ibland och inte kommer på några nya steg.. men jag tror att jag lyckades iaf..
Vi får se hur de reagerar imorgon..

Nu ska jag ta en dusch och ansa benen :P

No comments: