Sunday, September 20, 2009

Förra veckan

Bror var på besök hos mig och kombon K förra onsdagen.
Vi käkade tacos och han fick se min fina sovalkov som K ordnat åt mig förra helgen.
Så himla rart! Möblerat om i sin lägenhet för min skull..

Förra torsdagen torsdagen käkade jag och M middag på stan.
Jag åt så jag trodde jag skulle kräkas när jag på kvällen skulle ta mig hem.
Men gott och kul var det.

Dagen efter var det fredag och jag var på after work med M och hennes sambo D och några av deras vänner. En skum, men billig buffé och lite dricka till det. Vi avslutade på McDonald´s.
Jag hade kalastrevligt!
När after work-gänget vandrade på avenyn stod där ett korvstånd. Det hade dessutom ett litet, litet bord brevid med röd-vitrutig duk och ljuslykta. Där kunde man sitta och ha romantisk korv-middag för två. På bordet låg en pärm "Korvdejting" stod det på den. Där kunde man fylla i en lapp om man var singel och så lägga i pärmen och leta upp någon som man tyckte borde vara passande att dejta. Det var så rart och fint. Bra försäljningsknep tror jag. :)

No comments: