Sunday, September 20, 2009

Lördagen

Sovmorgon i lördags.. Jag vaknade halv 7.. Suck! Men somnade om till nio och låg sedan och slumrade och hängde på min madrass tills det var dags att plocka ihop tvätten och tvätta..
Sedan lite shopping på stan med kombon.. Vill ju ha en fin väska att ha som typ handbagage.. Men inte vilken som helst.. Syster har ju en fantastiskt snygg en och min kompis Å också.. Så jag blir lite kräsen när jag ser de halvdana 3 olika modeller som finns på affärerna här och inom rimligt pris.. :(
Sedan är jag lite på jakt efter en fleecejacka som man kan ha nu när det är så kallt på mornarna här. Bra att ha sedan under en jacka också i vinter.. Men har inte hittat nån...

Efter shoppingen träffade jag M och vi åt på thailändsk restaurang utomhus och det var superfint väder. Sedan in på ett härligt kitchigt ställe. Rosa neonbar och grönblå detaljer och lite beachfeeling.. Det saknades bara några rosa flamingos för att det skulle bli fulländat.. Spansk musik, mojitos och nån brasiljansk fruktdrink som smakade smootie :) Smaskens! Inte farligt dyrt heller. Kombon kom också dit och där satt vi alla tre och hade mysigt och kul och skrattade så att tårarna sprutade.

No comments: