Monday, December 07, 2009

Krasslig

Sov lite inatt så det var segt idag.. Har dessutom gått o blivit krasslig.. Det började eg i fredags. Lite halsont och huvudvärk.. Så i helgen har det blivit lite alvedon, men feber vet jag inte om jag haft för jag har ingen termometer.. Köpte dock en idag och där stod ingen feber... Lite halsont och förkyld, men huvudet känns det värst i...

Bli nu inte oroliga (mormor och morfar), man blir krasslig lite nu och då när man jobbar med barn och det är höst och ruskigt ute..

Får se om jag blir ledig imorgon, men utan feber känns det dumt att vara hemma.. Även om man kan behöva det..

1 comment:

Anonymous said...

Nu sa jag ju inte detta när jag ringde men om du stoppar i dig ca 10.000 E av Vitamin D3 i några dagar så kommer du nog slippa något värre än vad du har just nu... Gå in på min andra blogg och kolla videoklippet. http://mi4freedom.blogspot.com

PUSS från syrran!