Monday, October 20, 2008

Bollar, Godis, Gud och Pennor

Nu är jag lite bättre..
Ingen feber. nu är det bara lite halsont och snor kvar..
Tog det lungt i helgen.

I fredags var det baksetmatch. Kul var det minsann! Och mitt lag vann! Det laget jag hejade på alltså. Jag sprang inte själv. Det vore att göra allt annat än ta det lungt..
Efter det kom en kompis förbi med en massiv godispåse till krasslig Jenny! Det var mycket uppskattat :)
Så tittade vi på film.. Sagan om de två tornen. Men sen blev jag så trött så det blev bara halva.. Är man inte i form så är man inte i form, helt enkelt.

I lördags kväll var jag på gospelkonsert. En kompis sjöng och vi drog ihop oss ett gäng som åkte och tittade. Har sett kören förut och de är riktigt bra! Gillar låtarna de sjunger.

Hela söndagen bestod som vanligt i manusarbete. Från 10 till 18 knåpade och knepade vi ihop scener.. Kul var det!

No comments: