Monday, October 06, 2008

Manuspennor

När jag i helgen var på stan snubblade jag över världens vackraste pennor!
Jag var tvungen att köpa dem! Det blev en present till manusgruppen..
Tror de blev glada :)
Nu kommer definitvit manusarbetet att gå super med sådana pennor.
De ska alltid med och tas de inte hand om av medlemmarna så tar jag tillbaka vårdnaden...




Snygga va?


Lika fluffiga som fragglarna, och så charmiga!

Fina fossingar!



Detta är min penna.
Jag älskar den och kan inte slutat titta på den..
Kanske dags att döpa den..
Undrar till vad..
Förslag någon?

3 comments:

Anonymous said...

Varför inte döpa den efter ngn av de här ? :)

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film/article2460317.ab

Själv tycker j ag att Moki passar bäst (längst upp i mitten)

Anonymous said...

Gurli? Tootsie?
Kram
/Johanna

Anonymous said...

Fahfelkrugel , stahlfagel eller kanske rent av Leila K, tänker då mest på låten (electric) om du hajjar ^^


// Gurra