Friday, October 03, 2008

My darlings are killing me!

Nu är jag sådär kyrkåttsfattig igen!
Har handlat idag...
Mina jeans håller sakta men säkert på att falla ihop i trasor så jag tyckte att det var dags att köpa nya.. Köpte två par jeans, ett par vanliga blå och ett par marinblå stretch.. Båda kostade 200 kr styck så det tyckte jag var ett bra pris..



Sedan köpte jag ett basplagg jag saknat. En vit, tunn, långärmad bommulströja,
Och till den en mysig brun kofta att ha nu i höst.. (det är väl det enda plagget som är aningens tveksamt i behovsskalan)
Alla plagg jag köpt går att mixa och matcha en hel del och det tycker jag är positivt..
Allra sist köpte jag ett par byxor till.. Ett par gråa, kostymbyxor med hög midja.. Superfina! Kostade 300 kronor..
Så nu har jag i alla fall byxbehovet uppfyllt..

No comments: