Tuesday, December 09, 2008

Min morgon och dag

Idag vaknade jag en halvtimma innan jag skulle gå upp (och en timme innan jag faktiskt gick upp) av en snöplog. Jag ville döda.. Min kära morgonsömn blev inte vad den kunnat bli.. Den höll på tills det var dags för mig att gå till skolan.. suck!

Idag har vi gjort ett grupparbete då vi filmat varandra när vi handleder samtal. En spelar klient med ett bekymmer, en är handledare och den tredje är observatör och ger feedback till handledaren efter samtalet och håller koll på tid och annat.. Sen turas man om så att alla får vara var och en av rollerna.
Det gick bra. Funderade ett tag på morgonen att snofsa till mig inför filmningen så man inte såg lika trött ut som man var.. Jag hade dock varken tid eller ork för det på morgonen så det fick bli vanliga kläder, konstig frilla och inget smink som vanligt.. haha :)

No comments: