Thursday, December 18, 2008

Tisdag och framåt..

I tisdags vaknade jag kvart över elva av att bror ringde. Nu var det dags att julshoppa. :)
Det gjorde vi, men först tog vi en lunch. Den mycket goda bakade potatisen med skagernröra på ett fik i stan. Därefter sprang vi runt och letade klappar och jag hann tappa bort mina fina vantar :( Ett par i fuskfårskinn. Tror att nån A-lagare hann lägga vantarna på vantarna för det stod ett helt gäng där jag troligvis tappade dem.. Jaja, de kanske behöver den mer än vad jag gör, och det är ju jul :) Vi sprang runt på stan hela dagen och hann med en kort vila hemma innan det var dags igen.. Från 13 - 20 varade shoppingen.. och jag blev inte alls klar..

Igår var det en lugn dag med min dator. Hjälpte mormor och morfar med julpyntande och klädning av granen. Det blev finfint!

Idag blev det en till runda på stan, men det finns en del klappar som skapar huvudbry.. Några klappar kvar att handla med andra ord.. Hoppas på en uppenbarelse inatt så jag vet vad jag ska köpa när nästa inköpsdag vankas.. :)

Ikväll blir det kanske pepparkakshusdags...

No comments: