Saturday, October 31, 2009

Vän, vin, hylla.. och shopping

Igår kväll efter jobbet bjöd jag över K och vi byggde ihop en Ikea-hylla över en flaska vin och sedan massa snicksnack. Otroligt roligt hade vi! :) Skrattade så att tårarna sprutade. En bra kväll!

Idag har jag burit väskor över hela stan till händerna liksom inte ville längre. Fingrarna gav upp, men som tur var var det bara 5 meter kvar så jag kunde använda armvecken och ta en väska i taget.. Träningsvärk i underarmarna!
Sedan en tur på stan med M. Blev inte så mkt shopping, men en tröja och örhängen blev det. Tittade på tyg till mina kuddar. Hade tänkt mig ett rött tyg med vita prickar till rullarna och ett blommigt till de stora kuddarna.. Men så fick jag se ett blå/vitt randigt tyg som skulle passa till rullarna och ett fint vit tyg med blå asiater på till de stora.. Låter kanske konstigt, men det var ursött.. Så nu funderar jag på vilket jag ska köpa.. Kanske blir det båda och så kan jag byta vid jul :) Kan man göra det? Köpa båda?
Ska mäta kuddarna också.. :)

1 comment:

Anonymous said...

lart mycket