Tuesday, August 26, 2008

hej och hå.. lost and found

springer fram och tillbaka mellan lägenheterna och plockar och grejar.. snart blir det att städa på riktigt.. nu är det mest skit som ska ut.. och så hinner jag ju inte riktigt packa upp så mycket som jag vill på nya stället för att det är massor med det gamla..
Springer och övar dans lite då och då för snart är det uppvisning.. så jag föll in i det höga tempot fort som ögat.. men å andra sidan är det kul att det händer saker..

Igår hade jag förlorat min plånbok i flytten.. Var orolig att någon tagit den alternativt att jag råkat lägga den i fel påse så att den slängdes.. Letade igenom alla lådor jag har i lägenheten och till och med tvättkorgen.. men icke! i gamla lägenheten gick jag skallgång... men icke
Så imorse tog jag och ringde nordea, polisen, vägverket och sådant för att spärra och skaffa nytt av allt.. och det tog väl max en timma efter det som jesper hittade min plånbok i gamla lägenheten bakom en dörr.. Suck! Inga pengar har jag nu på några dagar och ett nytt körkort ska man behöva fixa.. skulle ha haft is i magen och väntat lite till...

No comments: