Friday, August 22, 2008

Min nya lya

Idag har jag hämtat nycklarna till min lägenhet..
Jag funderade länge och väl på vad som skulle vara de första prylarna att ta in..
Kändes viktigt det där... Något hemtrevligt och tryggt. Något som ger rummen god karma..
Valde två ljus i glasljustakar och mina Ernst-tändsticksaskar. =)
Satte mig på golvet i sovrummet/allrummet och tände ljusen med andakt.. Kände in rummet tillsammans med Ernst..

Förutom de prylarna togs tvål, diskborste och fryspåsar in i lägenheten..

Har nu börjat bära grejor fram och tillbaka. Packar ner mitt gamla liv och packar upp det nya på sätt och vis...

Lägenheten är mest vit. Vita tapeter och det känns bra eftersom jag då kan inreda i vilken färg jag vill sedan.. Det passar ju till allt.. Hallen är dock mörkröd. Men det blir fint det med!
Köket har faktiskt lite roligare luckor än det brukar vara i sådana här lägenheter.. Så de är jag nöjd med!

Får väl lägga upp lite bilder sen så ni kan se...

No comments: