Tuesday, August 26, 2008

gammal stammis

Gick igår utan kårleg, med lånade pengar och med mitt pass till STUK.. (STUdentKåren)
Hoppades på att vakterna skulle släppa in mig.. för man kommer inte in utan kårleg..
Jag hade dock hittat mitt gamla leg från 05 som jag tog med..
Vakten tvekade lite.. och sa sedan. "men jag känner ju igen dig så det går bra.. välkommen in du bara"
Vet inte om det var så bra... Att han kände igen mig.. Det var ju bra på så vis att jag kom in men...
Har jag varit här lite för mycket, lite för länge?

1 comment:

Helena (misspkm) said...

Du har inget att oroa dig för.. du kan ju alltid (än så länge) säga att du fortfarande är yngre än vad syrran var då hon for runt som mest! Och sen går det ju alltid att säga att man är yngre än man är och finssa lite sådär barnsligt.. ööh?!