Monday, September 01, 2008

Måndag.. (och lite helg)

Så var jag igång igen..
Kändes konstigt att börja skolan idag.. Har ju varit ledig så länge och haft mycket annat att stå i under de nästan två veckor jag varit här.. Men det blir nog en bra kurs..
Lägenheten är möblerad, men fortfarande återstår problemet var jag ska få plats med alla kläder.. Vill inte slänga mer än jag redan gjort.. Just nu bor kläder på golvet och så kan vi ju inte ha det. Fastän kläder har en benägenhet att hamna där när de umgås med mig, även om garderoben skulle stå gapande tom..

Spexet drog igång igår också.. Så efter lördagens fest och schlagerkalas på STUK var det bara att pallra sig upp efter drygt tre timmars sömn klockan 8 på morgonen och gå iväg till träningen..
Där möttes jag av skinnpåsar.. alltså de under allas ögon då de också varit ute och härjat till sent.
Det gick riktigt bra dock, så snart blev det lunch i form av pizza :)
På kvällen var det genrep och nu ikväll är det alltså första nolle-föreställningen..

No comments: