Saturday, September 06, 2008

Lyckad kväll

Nu har jag precis kommit hem från en dansuppvisning..
Nollorna skulle bli ettor och det firas med en middag i form av palt och en massa gykel (uppträdanden) av alla de slag..
Några spexvänner toastade och jag och min dansgrupp xtreme hade alltså uppvisning för nollorna..
Gick riktigt bra! :D Jag tyckte det var jättekul.. Mina vänner är ju svåra att hålla full koll på, men de sa att det gick bra för dem också så det låter ju super...
Folk skrek och ville ha omstart och det gav vi dem.. Det var kul att publiken var så på.. fast å andra sidan så är nollorna alltid på, speciellt om de är fulla, vilket de säkert var... Så jag får väl vänta på betygen sedan när jag pratar med folk som sett allt...

Var ett riktigt jobbigt uppträdande.. Krävande danser och jag som e krasslig.. så nu sitter jag med en koppe te och myser framför tv:n..

1 comment:

Anonymous said...

mycket bra jobbat sötnos:)