Saturday, September 06, 2008

Spårar smittan...

Funderar på hur det kan komma sig att jag blivit sjuk...
Finns flera faktorer..

*Jesper var sjuk när han bodde hos mig
*Annica som jag pluggar med har precis blivit frisk från förkyldning
*Alla spexare har varit snoriga och de har jag ju i princip bott med den senaste veckan.
För många kramar o pussar där helt klart..
* För många pussar på snapsakademien..
* För mycket fest i torsdags och därav för lite sömn..

(Mormor, mamma, morfar m.fl. Ni kan sluta fundera.. Jag är fortfarande singel.. Pussas kan man göra ändå... )

2 comments:

Anonymous said...

och jag som äntligen hoppades på ett personligt omnämnande... men icke:P

Helena (misspkm) said...

Haha.. jag började starkt fundera på om jag skulle ringa hem och förklara för familjen hur världen fungerar nu.. men det gjorde du galant med din lilla parantes! :)