Saturday, September 06, 2008

Aj oj oj

I förrgår var det en trevlig dag.. Men det var också en dag med massa skador..
Det började på scenen då vi peppade med raketen.. En klack i foten orsakade en finfin bula och blåfärgad sida..

Under festens gång blev jag nockad av en kompis puschmugg som mer kändes som en full flaska farlig dryck i pannan... Bula? - Javisst!
Senare på festen dracks te och jag fick hela termosen över handen då locket släppte.. Det var bara att skölja undet kallvattenskranen.. Men inga permanenta brännskador blev det..

När jag kom hem och skulle passera dörren till toaletten, höll jag samtidigt på med mitt hår. Armbågarna stod då rätt ut och dundrade in i dörrkarmen. Där har jag fortfarande ont.. AJ!
När tillagning av de fattiga riddarna var på G la jag också fingret vackert i stekpannan så där har jag nu en finfin brännblåsa... samma hand som jag alltså tidigare under kvällen skållat med tevattnet..

No comments: