Sunday, September 21, 2008

Helgen

När fredagspluggandet var slut var det dags för lite samkväm med mina danstjejer.
Vi satt hemma hos en kompis och åt lite chokladfondue. Mumsigt värre! Vi doppade marsmallows, apelsin och vindruvor i röran bestående av blockchoklad med grädde i..

Därefter gick vi en sväng till kåren där det var lagom trevligt med vänner och massa mingel..

Lödagen bestod av ett besök på stan för att handla presenter till skådisarna i spexet. Vi ville ge dem en varsin present som var speciellt för varje. Så alla fick olika saker.
På kvällen var jag på en temafest. Temat var glamrock. Så jag gick ut i ett lockigt hårburr och en top med massa glamrockiga stjärnor på, samt en svart väst.
Och till det mina rosa, glammiga 80-tals örhängen i form av diamanter.
Mycket snyggt!

Idag har jag relaxat i bubbelpool och bastu med spexskådisarna och det var då de fick varsin present..
Det var grymt härligt! Alldeles såsig blev man efteråt.
Men då var det dags för pizza och sedan manusmöte.. Och det gick jättebra!
Nu är vi på g! Det känns mycket kul!

Nu ska jag återgå till allvaret och kvällsplugga lite..
Seminarium imorgon.. Måste vara förberedd!

No comments: