Sunday, September 28, 2008

Fredag och lördag

Har inte blivit något bloggande på ett tag..
Har varit (och är) översållad med arbete av alla de slag..
Skola, möten och annat skall hinnas med.. Inte minst att äta.

I fredags beslöt jag mig för att ta en paus från allt. stängde av telefon, dator och all elektronik och låg och läste hela kvällen..
La mig för att vila en liten stund på eftermiddagen och det slutade med 5 timmar.. Vaknade klockan 7 på kvällen, men kunde ändå sova på natten, så jag antar att jag hade lite att ta igen..
Missade lite aktiviteter på kåren och hos vänner men det var det nog värt..

Lördagen bestod av en hel dag i Piteå på möte med manusgruppen.
Det gick bra och första akten är nu utstakad noggrant.
På kvällen var det tjejfest och utgång.. Åt tacos och försökte få igång en dansmatta, men det gick inte så det slutade utan dansmatta, men med norsk kareoke.. :)

No comments: