Saturday, September 13, 2008

sångturné

Klockan 9 startade kareokekvällen..
Det började i huset längst bort på våning 2..
Där fanns en hel kareokemaskin!
Där satt vi ett par timmar och skränade..
Väldigt liten skärm var det dock att läsa texten på.. Kanske behöver jag glasögon, funderar jag nu; då inte alla hade lika svårt att läsa texten..
Glasögon är så häftigt! om jag hade skulle jag ha flera. Matcha med outfiten jag har på mig och humöret jag är på.. Om det nu inte var så att jag ser helt sjuk ut i glasögon! Det är en riktig utmaning att hitta ett par som jag ändå inte ser helt kocko ut i..
Jag brukar, vid inköp av solglasögon, köra på att det är lite kul att se ful ut.. Annars skulle jag aldrig hitta några..

När vi gått igenom alla låtar på kareokemaskinen två gånger beslöt vi oss för att gå till nästa ställe.. Det blev trappuppgången brevid, våning 4..
Där fanns ett PS2 slim med tillhörande singstarspel.. massor av singstarspel.. Så där spenderade vi sedan resten av kvällen och lite natt tävlandes mot varandra..
Det blev lite Di Leva, Alice Cooper och Madonna bland annat..

No comments: