Monday, September 22, 2008

Dagen och dilemma

Seminariet idag gick bra.. Efter det var det en intressant föreläsning om autism..
Efter lunch gav vi oss iväg i basgruppen och intervjuade 3 lärare i en by utanför stan. Det gick bra och nu har vi allt inför redovisningen vi ska göra på måndag som kommer att handla om specialpedagogik..

Nu har jag lite dilemma.. Hade tänkt att jag skulle vara hemma ikväll och ta det lugnt, men nu har jag vistats här ett par timmar och känner hur det börjar klia i aktivitetscellerna.. två alternativ.. Dramaövningar eller konsert på kåren.. funderar, funderar..
Bandet som spelar är grymt bra, men dramaövningarna är kul och där träffar jag allehanda vänner.. Fast å andra sidan är det 2 ggr i veckan och konserten bara idag..
Får fundera i tio minuter till, sen måste jag gå...

No comments: