Tuesday, September 02, 2008

Nu är det slut för idag...

Nu är jag hemma efter dagens äventyr..
Den började klockan 7 morse.. dagen alltså.
Klockan 8 var jag i skolan och tröstade mig i min sömnighet med en chokladpalt (en chokladboll i paltstorlek) och en kopp te..
Vid lunch fick jag vara hundvakt.. Gick superbt först. " Jag är ju värsta dog whisperern" tänkte jag..
Men sedan började gnället... *suck*
Fick underhålla och försöka lugna.. efter promenaden blev han dock lugn och jag fick till och med väcka honom när vi skulle gå hem till hans husse och matte...
Har nyss kommit hem från spexet som idag spelades in :) Så snart kommer jag ha en egen DVD med vårt finfina spex att visa upp för alla!

Imorgon blir en dag av plugg, dans, hundvakteri, bibliotekbesök och förhoppningsvis en tvättning... om jag lyckas klämma i det i schemat..

Nu ska jag värma min hals som börjar bli lite ond med te... sedan sängen..

1 comment:

Helena (misspkm) said...

Bild på vovven vore uppskattat av en syrra som längtar efter sin egna lilla valp - eller flera valpar