Friday, November 21, 2008

Myskväll 1

Igår var det dansdags med min dansgrupp. Riktigt kul var det. Uppvisningen börjar ta form och nu är det bara att nöta in allt.. :) Speciellt glad var L som inte varit med på nästan två veckor .Han studsade helgalen upp och ner och gillade allt vi gjorde.. Det känns som ett riktigt roligt program i år.. Det är på en finsittning på lucia vi ska dansa. Som tack får vi gå gratis på balen :) Jag tar med mig en kompis, spexare och snapsare (Den manliga kören på skolan heter snapsakademien -därav snaps)
På kvällen hade vi mys med ensemblen. Regissörerna, sångrepetitören, jag och de som ska stå på scen i nästa spex. Vi åt kex och drack rödvin. Mycket trevligt! :D

1 comment:

Anonymous said...

Hur är det man säger?
"Jag är inte bara spexare, jag är snapsare också":P
Och det hade varit mycket roligare om du hade utelämnat parentesen och därmed gjort det fritt fram för släkt och vänner att tolka det som att du gick på bal med ett fyllo;)