Friday, November 14, 2008

Nu börjas det..

I förrgårkväll snöade det. Härligt! Den låg kvar igårkväll, ett helt dygn senare, och då kände jag att den är på väg. Vintern och julen :) Jag tog fram alla mina julpysselgrejor så jag kan börja göra julkort.. Nu har det regnat så det är inte alls vitt längre :(
Men jag har hopp om att den kommer snart igen.. Om 2 veckor är det ju första advent.

Idag har jag pluggat och varit en snabbis på stan och lånat en bok av en kompis. Sedan har jag vilat för jag fick lite dåligt med sömn inatt.. Jag hade överskottsenergi och höll på med allt annat än sovande..

1 comment:

Helena (misspkm) said...

Nu will jag veta vad du ska vara for nagot... Har verkligen ingen aning om vad jag skulle hitta pa!

Hoppas allt ar bra med dig?
Har du installerat Skype an? Kan inte ringa din mobil fran USA ju..

Puss puss puss!