Monday, November 03, 2008

Vilket mörker

I fredags när vi höll på och fixa inför kalaset blev det svart..
Jag kopplade i min hårtork i uttaget och satte på den.. men då gick proppen..
Hade ett fasligt sjå med att hitta rätt propp.. det var inte alls tydligt vilken som gått sönder och "kartan" över vilka proppar som gick till vad verkade inte stämma.. Jag fick prova mig fram..
Efter mycket om och men lyckades jag hitta rätt propp.. Den lilla röda pluppen hade knappt lossnat alls, så det vet inte konstigt att jag hade svårt att fatta vilken som var kaputt..
Och tror ni bror hjälpte till?
Nej, han satt bara och klagade över att datorn inte fungerade som den skulle under avbrottet..
Tack bror! ;)

2 comments:

Anonymous said...

Tig! du fick WOK! och pizza dagen efter.. och mat på Max.. Och godis.

då får jag väl vara lite lat va?

Aurum said...

Fick och fick.. men okej.. om det är så vi ska ha det.. ;)