Monday, February 16, 2009

Fröken har träningsvärk

Igår var det en heldag. Efter ganska lite sömn med melodifestival och allmänt pysslande hemma i lägenheten somnade jag nog vid 2-3 på natten för att vid 8 ta mig upp och undervisa mina ensemblister i dans. Så igår var jag igång från 9 till 18.30. Dans, manusjobb och möte. Jag var helt slut när jag kom hem. Redan vid 13 drog jag dåliga skämt och vid 16.30 skrattade jag omotiverat till allt jag hörde. Klockan 19 var jag bortbjuden min kompis C på tjejkväll. Såg på film och käkade dhips och dippade. Mysigt, men jag gick hem vid 22 för jag var så trött.
Jag vaknade med träningsvärk på flera ställen efter tvåtimmars-danspasset. Måste börja träna mer. Imorgon blir det core. Mage och rygg i en halvtimma.Första gången jag ska gå på det.. Spännande..

No comments: