Friday, February 27, 2009

Stan och godsaker

I förrgår var det dansuppvisning. Det var vårkonsert för orkestern på skolan och de ville att vi skulle vara med, som vi brukar. Vi dansade 5 danser och assisterade på lite skojiga mellansnack..
Det gick väl sådär.. 3 låtar gick bra, men de andra två kändes katastrof. Ena var det vi själva som klantade till det litegrann.. och den andra kan vi i alla fall skylla på orkestern för.. :P
Men man blir lite besviken på sig själv när man har en dålig dansdag.. Men, men.. vi är bara människor och det var ju bara på kul.

Igår drog jag med mig min kompis J till stan. Jag tänkte ju inhandla en mobil.. Jag tänker ju bara på utseende och färg så han fick agera tekniknörd.. Jag hittade en, men den fanns inte som obunden och andra kändes inte så roliga. Jag vill ju inte köpa en jättedyr heller. Det känns onödigt. å jag ska fundera några dagar och kanske beställa från nätet. De har ju inte alla modeller i butikerna.

Igår var det också en bakdag. Manusgruppen har hand om fikat på söndag för hela uppsättningen.. så vi har bakat morotskaka för 50 personer och kärleksmums för samma antal.. Sedan serverar vi också smörgåsar med pålägg och något att dricka.

2 comments:

Anonymous said...

Tror jag vet vem J är :p
eller kan gissa iallafall.

Helena said...

Får jag komma??!
-syrran