Saturday, February 14, 2009

Alla hjärtans dag var det visst...

Helgen är här. Och idag är det alla hjärtans dag! Så Glad Alla hjärtans dag, gott folk!
Igår var en kompis här och käkade. Det blev mammas taco-paj och den blev god! Nu har jag massa matlåda till i veckan.
Hela skolan har fått romansfeber. Det säljs hjärtformade bakverk och har varit styrdans och ikväll ska det vara någon typ av alla hjärtans dag-sittning. (sex- och samlevnadssittning som den kallas) Väldigt mys-pysigt överallt. Jag ska dock sitta hemma och romantisera med min TV. Haha! Det blir mysigt och jag hoppas att Petra Mede är bättre ikväll för jag gillade inte hennes prestation förra veckan.
Har tränat med min dansgrupp idag för att vi ska dansa på en vårkonsert den 25 februari till orkestern här på skolan. Alltid kul att dansa till livemusik. Det blir så maffigt. Att det är ett storband gör inte läget sämre heller precis. Gillar ju sådant. Jazz och swing. Kulkul!

No comments: