Monday, February 02, 2009

Tröskelminne

Att det ska vara så svårt att komma ihåg att köpa tandkräm. Varje gång jag är och handlar tittar jag åt hygienhyllan och tänker först att här skulle jag nog ha något, men ångrar mig snabbt och tänkter, Nej, det ska jag ju inte. Vad skulle det vara? Jag har ju redan schampo, tvål och deodorant.

TANDKRÄM!

Varje morgon och kväll de senaste dagarna står jag och klämmer för glatta livet på tuben som inte kan trolla fram mer snart.

TANDKRÄM!

Tror ni jag kommer ihåg det nu?

TANDKRÄM!

1 comment:

Anonymous said...

Hade samma problem med tvättmedel för ett tag sen! Man man köper det ju inte så ofta så det får väl vara ursäkten då. Ett tips är ju att skriva en shoppinglista typ NU och stoppa den i plånboken så att du ser det när du väl betalar.
Kram /Syrran