Friday, February 27, 2009

Julklappar

Jag passade på att handla lite på bokrean igår när jag äntligen tagit mig upp på stan.. (Har varit där en gång tror jag sedan jag kom upp efter jul) Jag älskar att shoppa på bokrean. Det blev två böcker. En av Doris Lessing: Gräset sjunger. Den har jag hört ska vara bra.
Och Våra traditioner. En bok om alla svenska traditioner. Varför vi äter ägg på påsk och vad det är vi firar och sådant. Intressant och med bilder. Tänkte att det kunde var bra när man är lärare.
Jag tittade också på lite kläder på Lindex. Jag fick ju två presentkort i julklapp där som jag ville börja handla upp. Det blev en skjortklänning. Man kan ha den med byxor eller med strumpbyxor.. En lila kofta och ett vanligt linne blev det också. Har fortfarande lite pengar kvar på presentkorten dock :)

No comments: