Sunday, March 29, 2009

allting på en gång

Våren försvann!
Det senaste dygnet har det snöat hela tiden. Senast jag kollade var det drygt 2 dm snö.
Helgen har varit spexig. Igår tog jag en välförtjänt hemmakväll.. Glömde dock bort earth hour, men firade den lite senare när jag kom på den..

Imorgon börjar en ny kurs och jag känner stressen komma över mig. De två kurserna jag redan läser plus en till blir 125% studier. Plus Xtreme och Spex. Men det måste ju gå helt enkelt.. Har två resor att hinna med också. En spexturne i april och en Xtremeturné med studentorkestern som vi ska dansa till i maj. Ah! Och så blir det ju opponering innan sommaren nån gång också..

Har inte något sommarjobb och har inte hittat något som verkar bra, så det blir en fattig sommar, men en då jag kan fokusera på att flytta och hitta ett jobb till hösten..
Har skrivit en CV nu som känns okej, men jag ska väl be någon läsa den också.. kollar jobb till hösten, men just nu känns det inte jätteljust..
Får se hu allts blir..
Kan ju börja på folkis om det skiter sig.. Nalla lite på den CSN-potten.. :P Haha!

Spännande och ångestladdat!
Nytt liv och ny tid väntar... och jag som har sådan separationsångest..

No comments: