Wednesday, March 11, 2009

Sömn..

Igår natt var det inte lätt.. Först ägnade jag mig åt att titta på gamla 80tals-miss universum på you tube. det var väldigt underhållande :) Vilka outfits! Sedan kunde jag bara inte somna.. Jag får sådana konstiga sömnlösa nätter ibland.. Väldigt sällan, men det är jobbigt när det händer.. Jag liksom rycker till eller liknande så fort jag är på väg att somns och så fortsätter det hela natten till jag bli utmattad och somnar.. Somnade vid 5 och gick sedan upp för skolan klockan 7.. Lite jobbigt alltså.. Så idag sov jag riktigt länge för att ta igen mig..

Sist jag hade en sådan natt var över två år sedan Jobbade på Ericsson och skulle upp kl 5 för att jobba och hann inte somna.. Jag var rätt ur balans klockan 14 när dagen var slut... Men det går..
En natts dålig sömn tar man snart igen..

1 comment:

Anonymous said...

Hoppas du sover bra inatt;-) Låter spännande med all din arbete (proejkt) Lycka till! Kram Mamma