Sunday, March 01, 2009

Klantig värre...

Jag är verkligen klumpig! Har alltid varit! Trots att man dansar och ändå kan föra sig något graciöst på scenen lyckas jag alltid att drälla till det..

Jag har två dagar i rad lyckats smälla samma smalben i sängkarmens hörn och får två härliga blåmärken. Gått in i min hatthylla så pannan är öm.. Skuttade ur sängen en ovanlig pigg stund och drämde tårna i dörren som är vid fotändan av sängen. Skitont! Igår slog jag i fotknälen i ett bordsben. AJ! Lyckades nästan smälla morotskakan ur händerna jag hade i en form när jag öppnade en dörr i veckan. Svängde upp den så att jag var millimeter från att kakan skulle flyga all världens väg...

Jag har i alla fall en väldig sund reaktion när jag gör illa mig.. Jag skriker och sedan börjar jag skratta.. (..eller så är det är väldigt sjuk reaktion?)

Sån e jag!
Haha!

No comments: