Saturday, March 07, 2009

Hallå igen!

Folk klagar över att jag inte bloggat på länge.. Men det är så mycket hela tiden, men inget särskilt nytt. Det rullar på som vanligt med allt liksom. Just nu är det release som upptar mycket av fritiden. Vi sitter och planerar presentationen för årets tema av spexet alltså. Två kvällar har vi suttit tre tappra fram till klockan 2 och än är det inte klart.. Men ikväll måste det bli det så vi kan visa hur vi tänkt imorgon för allihop. På torsdag kan vi dock släppa det får då är det dags för presentationen.
Kör på med skolan och dansen också..

Tvättade idag. Klockan 4 slutade tiden och när jag tittade upp från mina studier var klockan tjugo i fem! Jag rusade ner och hoppades inte att möta en sur granne. Det gjorde jag inte heller..
När jag kom upp insåg jag att det var den 7:e idag.. Min tvättid var den 6:e så jag har tvättat helt fel dag med andra ord.. Två upprörda grannar kan jag alltså ha nu.. En som skulle in och tvätta klockan 16 och inte kunde komma in för att jag var där och kanske någon som skulle tvätta 12-16 idag...
Sorry Neighbours!

No comments: