Saturday, July 18, 2009

Dagen

Igår, en god hamburgare med trevligt sällskap på Pitchers.. :) Tog en nykter kväll för jag körde.

Idag har jag varit på landet i en kompis sommarstuga. Badade och vattnet var riktigt högt. Bryggan låg liksom i nivå med vattnet och vissa delar under det.. Så något ligga på bryggan och sola blev det inte. Jag valde att sitta på en stol. Badade och jag känner mig modig att jag vågade fast jag vet att snokar brukar bo under den där bryggan... Ew! Jag stampade lite extra i bryggan innan jag doppade mig och sprattlade med benen massor när jag skulle upp för stegen...

På kvällen, ett besök hos pappa där jag trampade på hans zonterapi-matta och låg på hans spikmatta och testade finger-massageringar.. Spännande! :P

När jag kom hem hade bror och L gjort ett korsord åt mig.. Väldigt fint gjort. Haha! Mittenordet var "intressant" De tyckte att det passade mig..

Sedan kortspel med mor och syster.. Jag vann! :D

No comments: