Tuesday, July 21, 2009

Fundelerar lite..

Det är skönt i lägenheten. Jag trivs, men det är samtidigt sorgligt att vara här.. För jag flyttar ju.. Det är så tråkigt och jobbigt samtidigt som jag känner att jag behöver gå vidare.. Det är tomt på universitetet och det känns konstigt.. det brukar alltid vara massa folk här...

Tänk om jag inte kommer att ha lika roligt där som jag haft här.. (Det är ju svårslaget och speciellt detta..) Vilket nerköp i så fall...

Men Göteborg har ju nästintill allt.. Jag har alltid gillat den staden och har ofta funderat varför jag inte bor där.. Stor stad och nära till familjen.. lätt att ta sig till olika ställen och den är fin, staden.. och jag har ju några vänner där också, även om de inte är så många som här... Men det är mycket oklart.. Jobb, vänner, lägenhet, allt såndär... :)
Men allt ska väl ordna sig på något sätt.. Det brukar det ju göra..

No comments: