Tuesday, July 22, 2008

Hur stora kan de bli?!

När halsontet gick över till snuva välkomnade jag det faktiskt för då tänkte jag att sjukdomen snart skulle vara över... Men nu vete sjutton..
Mina halsmandlar bara växer.. Börjar fundera på om de kan bli så stora att man kvävs.. Lite otrevligt..
Jag dricker varmt te och hoppas att det ska kännas bättre efteråt.. Annars måste jag nog ringa vårdcentralen. Halsmandlarna är nu så stora så de trycker ihop allt därinne i halsen. Pratar väldigt konstigt och svälja är ett äventyr..
Nu vill jag bara bli bättre.. och inte ha nån medicin som gör att jag missar att festa loss på lördag med mina vänner..
Vi ska fira midsommar tillsammans eftersom vi inte kunde ses då det var det på riktigt..
Förra året då vi firade midsommar var jag sjuk så jag tycker att jag har rätt att få vara frisk det här året..

No comments: