Sunday, July 20, 2008

Rastlös!

Nu har jag hållit igång hela våren och sommaren hittills och nu blev det helt plötsligt totaldött.. Vill hitta på nåt. Det var girls night out igår och så övernattade vi alla hos en av oss. Det var riktigt kul, men nu då?...
Jag är sjuk så jag borde ju vila upp de där halsmandlarna som är stora som nektariner, men det är ju inge kul..
Helst skulle jag vilja slappa på ett roligare sätt än att bara sitta hemma o uggla framför dåliga TV-program. Typ gå ut och ta en rask promenad i skogen.. eller något annat trevligt. Men det har jag hört skall vara dåligt när man har halsont.. :(
Så jag får snällt sitta hemma. Funderar på att hyra en härlig gammal film.
Regnet som har fallit på oss hela dan bäddar för mys-pysfilmer..
Skulle väldigt gärna vilja se den gamla versionen av stolthet och fördom med härliga Colin Firth, eller my fair lady eller liknande..

Rastlöshet är inge bra.
Häromdagen var jag så rastlös att jag attackerade min kära mor med att kittla henne till hon hotade att göra "tusen nålar" på mig.. Ni vet då man tar tag med båda händerna runt underarmen på någon och vrider händerna åt motsatt håll så att det stramar riktigt ordentligt..
Känns som tusen nålar..
Då hotade jag henne med samma sak.. Sen slutade vi.
Men nu förstår jag alla de där understimuelrade ungdomarna som inte har nåt att göra och istället går ut och är elaka..

No comments: