Friday, July 18, 2008

Kvalitetsstickor

Nu har jag inhandlat ännu en fin pryl!
Min andra Ernst Kirschteiger-tändsticksask. På ena sidan finnes en idolbild på honom och på andra sidan finns det ett citat.. Han är ju allas vår mys-Ernst med barfotafötter och allt.
En ask ligger redan på vardagsrumsbordet och det citatet lyder "Här sitter jag och känner in rummet"
Den nya asken har texten "Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst"
Inte kan man motstå att köpa sådana finfina tändsticksaskar.. Det är nåt annat än solstickan det!
Vet att andra inte hyser samma positiva känslor när de tänker på Ernst, men att hans citat duger alldeles utmärkt på en tändsticksask tror jag de flesta håller med om..

1 comment:

Anonymous said...

Hehe, vem kan inte känna positiva känslor för Körsbärsklättraren liksom:P