Tuesday, June 09, 2009

Firat och packar

Igår for jag iväg till stan efter att ha fixat det sista administrativa med uppsatsen.. Som att registrera den på biblioteket tex. Sedan till examinatorn med den och nu är den verkligen ur mina händer och det känns oerhört skönt! Jag firade med att handla lite kläder. En vit skjorttunika, en blå top och ett par tights.
På kvällen käkade jag med en kompis. :)

..Och nu hör jag glassbilen tuta utanför.. Väldigt lockande, men eftersom jag försöker äta ut frysen känns det som en mindre bra idé.. "stå emot blåbärsglassen med vit chokladöverdrag, och nougatglassen och 91:an och.... " ;)

Nu packas det och det känns som att det är hur mycket kvar som helst! Hur ska jag hinna packa ner allt innan det är dags att åka?! Och hur lyckas man samla på sig så mycket saker?! Man skulle slänga allt i en fet container och börja på ny kula i nästa stad.. Problemet är ju bara att man borde höra lite klirr i kassan innan man kan köra på den planen... Så det är bara att fylla kartongerna.. Måste skaffa fler, helt klart!

No comments: